fitness

Oj, det var ett tag sedan jag skrev, men jag har haft mycket att göra (träna, ha träningsvärk, plugga).

Idag efter skolan (slutar 12 på fredagar) såg gick Ivana, Rikke, Sarah och jag och åt lunch och pluggade på det teoretiska klipprovet vi ska ha på tisdag. När vi var färdiga åkte jag tillbaka till malmö och gick till stadbiblioteket för att låna lite böcker om frisörtekniker etc. Detta kära återseende av ett ställa jag spenderade myycket tid på under gymnasietiden slutade med att jag gick därifrån släpandes på två frisörböcker och sex fitness/styrketräningsböcker. Jag har redan börjat på den första boken : Fitness för henne.

Nä, nu ska jag gå och byta om och kanske få lite mat i magen för när Jonas kommer hem från jobbet så ska vi åka iväg och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0