flugornas herre

just precis nu hände något skummt, det kliade på mitt ben så jag stack ner min vänster hand för o klia, gud vad skönt det var! när jag förde upp handen för att kliamig på min höger hand kändes det som om jag ahde en smula under hångfinger naglen och då pirrade det till lite, då tittade jag ner på min hand, och där är en lite fluga ihjälklämd av mina gigantiska korv fingrar och sylvassa naglar o ja ba WHAAAT?? jag lyckat aldrig döda flugor när dom irriterar mig genom att slå dom, men nu när jag sitter här lyckligt ovetande om att en fluga tar en kvällpromenad på mitt ben, då lyckas jag givetvis, och på ett äckligt sätt dessutom.

min mamma är mycket stolt över mig och kan inte förstå vad som har hänt, eftersom att jag inte är helt hysterisk inför skolstarten imorgon och jag håller mig, det känns som om jag ahr tappat en bit av mig själv, jag känner inte igen den här känslan av lugn, speciellt inte när en ny del av mitt liv tar vid imorgonbitti, håller jag på att bli galen?

nu ska jag lägga mig i min säng, göra en lista över vad jag ska göra imrogon innan jag tar tåget till malmö + en lista över exakta tider då jag ska gå hemmifrån, ta tåget till malmö, ta tåget från malmö till norreport, ta metron därifrån och anlände vid min nya skola. jag blev med ens lite uppstressad nu när jag kom på att jag inte har köpt något tåg kort, så nu måste jag finna mig tid att trycka ut biljetter också, jag borde kanske gå upp klockan fem istället för sex som jag plannerar, jag ska ju faktiskt ta tåget hemmifrån 7:55.

nää jag borde gå o lägga mig så att jag åtminstonne är ett utsövt nervvrak imorgon.

adjö, tänk på mig i morgon (snälla tankar och inte dumma så som jag-hoppas-att-hon-försover-sig-och-missar-tåget-och-glömmer-pengarna-och-kontraktet-och-får-en-smärre-hjärnblödning-och-glömmer-vägen-dit tankar)


ps. i mitt horoskop i kvällsposten för imorgon så stod det att det inte var en bra dag för att börja på något nytt, tack, nu blev jag genast mycker lugnare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0