Hög midja

Jag har under en väldigt lång tid försökt att bortse från högamidjor, då det på mig ger en väldigt osmickrande siluett. Men igår när jag städade ur min garderob så hittade jag mina acne high jeans och en blå blus med vita prickar som jag köpte på zara för typ två år sen. När jag satte på mig detta, så ändrades min uppfattning om high waist kläder dirket, jag gillar det. Inte bara därför att att man dälja love handlesen men för att det ser så mycket med kvinnligt ut. Okej, nu tänker ni "kvinnligt? Roxanne och kvinnlligt går inte ihop" och ni har alldeles rätt, eller hade. Jag älskar fortfarande mina åtaliga baggy jeans (jag la mina baggy jeans i en hög och mina skinny i en, och baggy högen var rätt så mycket högre) och sweatshirts, så kommer jag antagligen från och med nu börja använda mina mer feminina plagg (vilka då?).

Mitt nya liv börjar redan innan jag har fyllt år-detta bådar gott.
(btw, tre dagar kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0