inköp

Efter skolan idag gick jag i stan lite för att hitta en vit tubtop och en hög kjol, men det fann jag inte. Därimot köpte jag två bh:ar, Japp, två stycken, jag hittar aldrig bra bh:ar, och när jag väl gör det kostar dom runt 500 spänn, och hur roligt är det o lägga så mycket pengar på något som man inte går och visar varje dag (jag gör inte det iaf). Men dessa två hittade jag på lindex, och från och med nu älskar jag den affären. Jag köpte även ett barbie rosa nagellack och ett par vit och lila puma skor, typ vans.

När jag var på väg till tåget så var jag svinhungrig, men jag ville inte förstöra min aptit inför malmöfestivalen ikväll + artt jag inte hade tid att vänta på någon mat, men vem står inte där på centralen om inte en kille som stod och delade ut någon ny ice latte/milkshake grej. Okej, jag tålde ju inte det men det var ljuvligt gott :)

Ikväll blir det malmöfestivalen och jag ska äntligen få träffa min raffiga vän Lina. Den ända kontakten vi har haft sedan jag tog studenten är ett par sms som måste censureras för känsliga läsare, men ikväll ska jag som sagt få återse en kär gammal nuna.

Jag ska även rasta Jonas ikväll hade jag tänkt, om han kan sluta jobba någon gång.

Nu ska jag in i duschen och tvätta mitt svinto till peruk så att inte kråkorna och duvorna i malmö tror att det är ett vandrande fågelbo.

ta det lungt i vimlet ikväll
du vill ju inte spendera natten i en cell
kröken kan du ju istället spola
och hålla dig vaken och lyssna på Ola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0