inpackning

nu sitter jag här med en inpackning i håret och väntar på att tiden ska gå tills vi ska till skånesdjurpark. Det är med spänning jag sitter här och väntar, jag har inte varit där på många år, men under min barnbom var jag där varje år dagen efter midsommar alt. helgen efter min födelsedag. Vilken fin barndom jag hade.
Nu är jag snart 19 och sitter här med pirr i magen och nu kallar mamma att jag ska välja vilka kaor vi ska ha med hihi, det känns som när jag var liten (vilket jag gillar stakt, med tanke på min ångest och orolighet inför att bli gammal och grå).

vad händer i mitt liv annars då?
imorgon börjar jag skolan igen, denna gången i köpenhamn ruuligt ska det bli (fastän jag ikväll kommer liggaihop kurad som en ångestboll och vara orolig inför det hela).

jag måste komma ihåg att ringa till skolan idag och ta reda på vilken tid jag ska vara där irmogon, jag kan ju inte komma försent, det hade min psyke inta klarat av. tänk, komma försent till skolan i ett annat land, det finns inte i min värld.

vad händer i min mans liv då?
idag jobbar han på sova som en arbetare han är men på onsdag och fredag ska han på intervjuer för två andra jobb som försäljare (jag vill att han ska jobba i en klädesaffär, tänk om jag får mycket rabatt då? det måste man tänke på som studerande) i några elaffärer (fast iof, hårfönar, locktänker, plattänger och epilatorer kan man ju aldrig ha för mycket av). jag kom på att ni kansek inte är så intresserad av min mans liv, men what the heck

en annan sak som jag ska ha för mig idag är kaanske middag och bio med dom snyggaste blondinerna jag känner, men tack vare dumma tågtider och att jag ska upp klockan fem imorgon så blir detta kanske inte av, oh well vi får se hur det blir.


adjöken fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0