kur

Tja everybody!

Igår på skolan så kom en lärare och hämtade mig för att dom skulle göra vid mitt hår, som sa (i princip) att mitt hår såg förjävligt ut och att hon som gjorde det hade gjort helt fel. Lärarna stod typ och visade de adnra eleverna mitt hår och sa "det är såhär en permantent och klippning inte ska se ut". Jag är fortfarande inte helt nöjd med håret, men det är inet fullt lika hmskt som det avr igår.

Ikväll ska min man och jag in till malmöfestivalen och kolla på The Ark, det kommer vara första gången jag är där igår. Egtnligen ville jag in och se Mando Diao igår, men pga. kvinnliga hormoner och djävular och lingonveckan så blev det till att stanna hemma. Men jag tar för givet att Lina gav Gustav Norén vad han behövde och lite till från oss båda ;)

Nu ska jag iväg till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0