kvinnofängelse

..idag fick vi reda på att skolan ahr varit ett gammalt kvinnorfängelse och att det sägs att det spökar där..mysigt

jag ber om ursäkt för den sena bloggen idag, men direkt när jag kom hem från skolan så åkte jag med jonas och hans familj för att äta i ystad eftersom att min man blir 20 idag, grattis älskling!
vilket lamm jag är nu, min man är ju hela två år äldre än mig (iaf i ett par dagar till).

countdown till 19års dag : 13 dagar kvar
och jag är lika barnslig fortfarande

ni kanske vill läsa om min skoldag? hela förmiddagen lärde jag mig om saxar hur man ska hålla året då man klipper och en massa grejer bakom det som ser så lätt ut, så nu har jag fått reda på att det är svin svårt egentligen (ok, kanske inte svin svårt, svin svårt var att plugga till davids psykologi och religion prov). på eftermiddagen dock så fick vi klippa! det var mycket kul och lte nervöst, jag ville inte göra bort mig genom att hasta igenom det (som jag brukar göra) så istället blev jag färdig näst sist eller nått...

hursomhelst ska jag gå o lägga nu, min dag börjar ju som sagt fem på morgonen...

jag har inga biljetter till kent, så nu får jag kansek ta o se rent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0