Lingvallen

nu är jag hemmkommen från en helg på lingvallen, och som vanligt var det sjukt hätligt där :)
jag var där på trampett steg 2 kursen och jag klarade den, nice! jag skulle egntligen ha varit hemma för flera timmar sedan man när vi slutade och shiralee (hon hade varit demo gymnast) och jag skulle gå till bussen så ser vu bussen köra förvbi, typ 20 meter framför oss, kul tänkter vi, nästa går om en timme...vi bestämmer oss iaf för att inte gå tillbaka till lingvallen (risken var för stor att vi även skulle missa bussen efter då), iställer satte vi oss för att äta pizza (det var ett missag, äcklig pizza sim gav oss båda magont). Efter en timme kommer bussen och vi åkr till tåg stationen där vi tar tåget mot malmö, väl i malmö har tåget till skurup precis gått - kul! nu får vi vänta en timme. Denna timmen inne på centralen var sjuk, shiralee och jag satt bara och kollade på alla skumma människor.

Det fanns bl.a :
-två män (kan ha virt far och son, men även pojkvänner) som satt och filmade sjug själv i 45 minuter
-en tje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0