listan lisa

Tio första:
Första bästa kompis: Nina
Första bil: en grå fiesta utan dörrhandtag
Första kärlek: jag playade mig igenom hela låg och mellanstadiet
Första husdjur: panky och belona (en golden retriever och en minipudel) harry & henry (katter)
Första semester: skottland
Första jobb: bra dotter (det är ett heltidsjobb jag fortfarande jobbar på)
Första köpta skiva: nordman tror jag
Första riktiga kärlek: Jonneboy
Första piercing: töjningar i öronsnibbarna som sjuåring
Första konsert: GES (jag fick det som överraskning av mina paranteser, jag hade tjatat och tjatat för alla min kompisr skulle dit med sina föräldrar, men när jag väl var där sket jag fullständigt i det..jag kunde nog inte en ända sång)

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: aceton
Senaste bilfärd: hem från affären igår med mammsi
Senaste filmen du såg: iiingen aning, svin längesen jag såg filmSenaste ringda telefonsamtal: till pappsi, jag var hungrig
Senaste bubbelbadet: i tunisien i poolen- GUTT
Senaste spelade cd: LW-efter nattens bränder CD1
Senaste kyss: yesterday
Senaste gången du grät: oj, jag kom precis på att jag inet gråtit på ett par dagar-vadhönder med mig?Senaste måltiden: en tekaka med kall köttfärs på=mumma

Åtta, har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nej
Blivit arresterad? Nej, jag är gudasnäll
Blivit kär vid första ögonkastet? Öhmm?jag tvekar lite
Varit på tv? Jaddåååee
Fått ditt hjärta krossat? Yes, jag brukar inbilla mig att jag får det rätt ofta, sen kommer jag på att jag lever i ett lyckligt förhållande och då går det över
Krossat någons hjärta? Som sagt, jag var en player
Haft ett one night stand? Nej, jag lever i celibat
Sagt att du älskar någon utan att mena det? alltid?(oj, skulle kanske hållt det hemligt ett tag till, tills jag blev skriven i testamentet?)

Sju saker du har på dig:
1. svarta tights
2. vitt långt marwin linne
3. mörk turkos tröja
4. vit&marinblå randiga tuffa trosor
5. grön bh
6. fotledsrem
7. Lbd lotion

Sex saker du gjort idag:
1. åkt tåg
2. åkt metro
3.  rullat permanentningar
4. skrivit blogg
5. lekt med en hund trots min rädsladruckigt jätte mycket thé6. städat ut min garderob

Fem favoritsaker:
1. datorn
2. bodylotion
3. hårinpackning
4. marwinlinne
5. mina glasögon

Tre saker att göra innan du dör:
1. bli känd
2. få alla andra att inse hur mycket smarthet som ryms i min hjärna
3. dissa min högstadie crush HAHAHA (jag kommer aldrig släppa det:P)

Två saker du ångrar:
1. att jag inte är brunett och har lockigt hår
2. att jag aldrig kan lära mig att inte ångra

En person du kan berätta allt för:

1. jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0