listiga listan

10 favoriter:
Färg:
turkos
Mat: jag är rätt anti-mat förtillfället, känns skummt
Band: kent, jag vill ha en biljett! Nån som har en eller två över?
Film: inte är det "lie with me" iaf, värre porrfilm får man leta efter
Bok: kvällspostens Söndag (eller är det Aftonbladets?)
Sport: bloggning
Årstid: alla har sin charm
Veckodag: den dagen jag får chilla mest
Glassmak: melon! Eller äpple. Fast ciron är också gott, och hallon, och mango, men citron kakust just nu, och det ska vara sorbet
Tid på dygnet: när ja plannerar morgondagen

9 för tillfället:
Humör: förväntansfull
Smak: dove (eftersom att jag hade det i fejset)
Kläder: jeans shorts från asos (min kusin sponsrar ju mig därifrån), långt libspickat linne och stor tshirt över det (jag vägrar kalla det tisha)
Bakgrund: windows egna
Nagellack: mina naglar är fria från såna substanser
Tid: 11:32
Omgivning: grejer överallt, borde städa
Irritationsobjekt: det skorriga ljudet från kents turne 19 livespelning

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Nina som hade en känd skådespelare till farfar tror jag att det var..
Screen name: littleblondsexygirllovetweety4evah_88 på allvar
Husdjur: belona (en dvärg pudel), panky (en golden retriver) harry och henry (två katter) mina föräldrar ville nog inte ens ha männikobarn
Piercing: mammsi gjorde två hål i öronen på mig närj ag var liten och späd
Förälskelse: carl einar häckner eller jonas gardell
Musik: norman-vandraren  (honom var jag också kär i)
Bil: barbie bilen som min bror dödade
Kyss: under sanning eller konka i typ femman

7 senaste:
Cigarett:
jag är inte cool nog
Mat: räknas en slushice?
Dryck: oboy
Biltur: precis hem från skånes djurpark
Kyss: igår kväll
Spelad låt: dom andra
TV-program: öhhh?det brittiska detektiv programmet i förrgår tror jag

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: nää, fast jag är ihop med en
Brutit mot lagen: när jag var ung & dum
Blivit arresterad: nej, jag sprang fortare än polisen
Badat naken: aabsolut!
Varit med på TV: ja, i den bästa tv serien någonsin, våra bästa år
Kysst någon du inte känner: jaa *CoOoLiNg*

5 nej tack:
Kläder: tröjor som är korta i magen och tröjor som sitter åt, tjejer som har smink på kragen på tröjor. Byxor som sitter för hårt så man får extra lovehandles.
Mat: kött där man ser fettet, grädde i alla sorters mat och grädde i ren allmänhet
Musik: dansband, fast iof är ju inte arvningarna helt fel (är det dansband)
Dryck: ananas juice
Personlighetsdrag: översittare

4 saker:
Du gjorde igår kväll: var med jonas
Du kan höra just nu: och så blinkar det till och dom tänder alla ljus, du var ensam när du kom och du är lika ensam nu.
Du inte kan leva utan: kärlek och skratt
Du gör när du har tråkigt: äter, har ångest, är orolig och är bara allmänt jobbig

3 personer:
Du kan berätta allt för: mamma och Jonas. och lina med faktiskt fast det var länge sen jag beklagade mig för henne
Du tycker om: jonas
Du inte gillar: stress och ångest

2 val:
Kaffe eller te: det beror på, vill jag springa på toa stup i kvarten eller vill jag mysa?
Vår eller höst: vår, give me a halelluja!

1 önskan: man ska inte berätta sina önskningar för nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0