Ni kan kalla mig målaren

image7



Imorse stod väckarklockan på sju
eftersom att jonas skulle upp och jobba, tidigt, men ändå sovmorgon! Som den fina flickvän jag är följde jag min man till dörren och sen gick jag och la mig och sov i en timme. Klockan åtta skickar pappa ett sms "Are u going 2 paint today?" jag i min yrvakenhet skickar då tillbaka ett "ja, när?" och märker inte ens att min far som blir 50 bast iår skriver sms med såna fula förkortningar som jag hatar. När detta väl slår mig slår även tanker att jag inte har kissat mig så jag rusar upp, och vem ser jag inte om inte min far sittandes vid matbordet "jag ville inte störa, så jag skicakde sms istället". Okej pappa!

Min dag har bestått av en massa målande mellan nio och tolv, sen tittade jag på när Zami spelare fotbollsmatch, sen en massa målande igen mellan två och fem. Nu är jag så fruktansvärt trött på målandet så jag förstår inte hur jag ska palla göra detta i princip varje helg i ett år framöver...

Nä, nu är klockan snart sex och eftersom att det är skola imorgon är det sängdags om tre och en halv timme så jag får sätta igång med att plocka fram kläder och betsämma vad jag ska ha med mig till lunch och så imorgon. 



ha en skön afton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0