nu kan ni kalla mig för sundance kid

Nu är ännu en helg snart över vilket betyder en ny vecka fullspäckad med klippetek, bryn & vippe färgning och plockning och (förhoppningsvis massor av) träning.

I fredags så var jag på malmö festivalen och jag vet inte om det är åldern eller de andra människorna men jag känner mig rätt så mätt och belåten med allt som har med det att göra. Iaf så fick jag tllbringa en kväll med två av de bästa personerna jag vet, nämligen Lina och Jonas. Vi såg på Mikael Andersson Wij och The Ark och mellan de två spelningarna så försökte vi hirtta något bra att äta.

Jag måste bara säga att Lina var helt stunning i fredags, jag tog ingen bild, men föreställ er detta: en blond lilla my knut med en as sexig fet pannlugg (jag vill också ha!), röda DSL´s, skönt röd scarfs, cool svart skinn jacka, lite sådär åttiotals uppkavlad i armarna, heta acne jeans som omsluter henned gasell ben helt bedårande bra och det bästa av allt, de coolaste kawakasi skorna jag sett, svarta med en guld "ram" runt skosnörena. 
Jag vet att ni vill ha henne nu!

Nu när vi ändå är inne på samtalsämne Lina så vill jag bara uttrycka min aggression mot alla män som beter sig som svin och som inte vet vad de går miste om när de gör otroligt fega och dumma saker.
(Lina, du kommer alltid vara min favorit tjej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0