permanent

iok, jag brukar inte vara den som pratar bra om mig själv (till allmänheten då alltså), men idag gör jag ett undantag. igår tyckte jag ju att det gick svin dåligt när jag rullade permantent från pannan till nacken, och dag skulle jag göra det igen, plus sidorna, alltså hela huvudet. i början var det lite trögt men sen lossande det för mig och det gick faktiskt rätt fort fastän det var krångligt, sen när Nadja (en lärare) kom förbi för att se hur det gick så sa hon att det var jätte bra och så undrade hon om jag gjordet det förr eller om jag gått på frisörlinjen på gymnasiet eller något sånt. åh vad glad jag blev, speciellt eftersom att jag tycket att jag var jätte dålig på det.

idag blev det ingen träning pga av träningsvärk i armarna och eftersom att träningsvärken brukar vara värre två dagar efter så vågar jag inte träna iom att jag måste vara "pigg" i armarna när jag är i skolan hela dagarna :P

nedräkning : 7 dagar tills min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0