pudel


image9



Idag var den dagen jag att grinat, stressat och fasat inför
i två veckor, och nu vet jag varför. jag sa att jag vill ha fina stora lockar i mitt hår + att jag ville klippa det 3-5cm. Det slutade med något som liknar en pudelfrissa och typ 1 cm kortare. TACK! 

Förhoppningvis så håller permantenten inte så länge, jag tippar inte på att den gör det iom att den är sjukt dåligt gjord. Varför färgade jag inte håret istället bara?

Nu ikväll har jag varit och tränat på gymmet, jag köpte även gymkort idag. Eller jag och jag, jag fick det av mamma och pappa i födelsedagsprestent :).

På tal om födelsedagspresenter så fick jag en Lars Winnerbäck biljett till hans spelning i Lund i oktober av världens bästa Jonas :D

näää nu ska jag gå och gråta lite över mitt hår och sova.

Jag ser ut som en pudel i håret,
fast jag förmodar att det är bättre än en nudel i låret.

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0