Stön och svett

Jag har precis kommit hem från gymmet. japp, ni läste rätt, jag har gymmat idag. efter lite oroligheter och nervösitet från min sida drog jonas in mig på hälsopunken i skurup där jag till en början skrattade oavbrudet på grund av alla vuxna män som skrek och hade sig, jag fick bla. träffa den kända "dinosaurien" (han låter som en t-rex när han tränar ungefär...) som jag hört så mycket om från bröderna lundström. efter ett tag dock så släppte min förundran och jag tränade mig slut helt och hållet.

men tanke på att jag inte har tränat annat än balett och lite styrka här hemma när andan har fallit på på åtta månader (sen jag slutade på gympan) så kommer jag med all säkerhet har mycekt svårt för att ta mig ur sängen imorgon, än svårade kommer jag ha att stå och permanenta imorgon.

permanentingen är det vi håller på med denna veckan, och det är sjuuuuktligt svårt ska ni veta. jag kastade ner papprena och rullerna på golvet ettpar gånger i rena raseriutbrott...

nää nu ska jag gå o klämma en finna som befirnner sig på min överläpp - det kommer göra ack så ont, men iom att jag har en förkärlek till att trycka just finnar så gillar jag läget ändå.


jag kommer bli så stark,
helt utan knark
jonas därimot
han både lyfter skrot
och tar preparat
istället för att äta mera mat

(btw så luktar jonas dricka PRECIS som min strawberry bodybutter = GOOOTT) 


Kommentarer
Postat av: jonas

haha bästa rimmet :D

2007-08-13 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0