stress

denna dagen har mestadels bestått av stress. imorse höll jag påatt missa tåget, jag hörde bommarana gå ner när jag var för lång borta och med jonas jätte cykel blev det inte lättare precis...när jag väl kom till stationen kunde jag inte låsa cykeln, och då ser jag tåget komma körandes och i samma sekund går det att låsa, då rusar jag till bommarna och väntar på att tåget ska köra förbi s¨jag snabbt kan spring under dem och på tåget, jag hann med en hårsmån!

under dagen har jag haft tre klippningar, och jag blev färdig bland dom sista varje gång. när jag såg hur alla andra var färdiga och satt och väntade blev jag stressad (och så klart lite smått hysterisk eftersom mina orolighets tankar smög sig på) och det gjorde ju inte saken bättre (KOM IHÅG: ATT STRESSA SIG GENOM EN KLIPPNING BLIR BARA FEL...), hursomhelst så blev jag klar, och det blev trots allt lyckat.

när jag skulle hem var tåget till malmö försenat så efter en lång och dryg resa till malmö med överdrivet långa pauser på varje station harde jag två minuter på mig att ta mig från det tåget (jag var i ststa vagnen av tre, allra längst bak på spår 6) till tåget hem som var på spår 13. hur jag lyckade vet jag inte, men jag gjorde det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0