studerande

Tja!

Nu är jag återigen studerande. och jag kan meddela att min första skoldag (eller gentligen är den första dagen imorgon, idag vad det bara itroduktion) gick förbi relativt smärtfritt, endast några mindra missförstånd och saker jag inte förstod, annars kände jag mig som en dansk.

Vi fick alla våra verktyg oc hdet var det roligaste på hela tiden, det kände s som om man shoppade, fast jag satt stilla och dom två som höll i introduktionen kom och gav oss grejer hela tiden. Jag fick en låda att förvara alla grejorna, två saxar plus en massa tillbehör till dom, sju borstar och åtta kammar tror jag, klämmor och en borse som ser ut som en stor rough borst fast den är till för att bortsa bort småhår.

När mamsi kommer hem måste jag ner o köpa ett hänglås med kod som jag kan ha på mitt nya skåp (jag ska välja ett bra imorgon, inte som det jag ahde i hela trean, precis vid toaletterna så att jag var tvungen att akta mig få for någon skulle in eller ut ur toaletterna), jag funderar även på att ta med mit några idol planscher och sätta upp. jag kan känna mina fjortis tendenser komma tillbaka från högstadiet...

nu ska jag gå o öva danska

tack o hej - din lilla grej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0