The Papiljott Queen

image8
(vi fick dock inte använda några med kardborreband, nejså,
vi skulle lära oss att använda pivotpoint rullatna, och dom är glatta...)





Idag har jag rullat papiljotter tills mina fingrar började blöda (nåja, nästan iaf). Jag har även lärt mig föna och frisera "tantfrisyerer", mycket användbart! Faktiskt så var det inte alls så tråkigt, det var till och med riktgt kul, en annan rolig grej var att Sarah gjorde lockar i mitt hår med en plattång, dem blev svin snygga (synd bara att dom blåste bort när jag stod och väntade på att Jonas skulle hämta mig från tåget). 

Min man och jag hade lite quality time förut, han hämtade nämligen mig på Svågertorp (precis vid hans jobb) så att vi kunde åka he tillsammans. Nu kan man ju fråga sig varför detta är första gången vi gör såhär, med tanke på att jag kunde åkt hem med honom varje dag under de senaste tre veckorna...men jag skylle på att vi är blondiner bägge två..

Imorgon är jag inte ett lamm längre, jag bli nämligen nitton år, och då är min man endast ett år äldre än mig igen. Jag måste säga att det är tur att det inte skiljer på år på oss mer än i 13 dagar, för jag hade nog aldrig orkat med att ha en man som är så mycket mognare än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0