till er

STEG 1
Namn:
Roxanne
Födelsedatum:
imorgon blir jag nitton!
Ögonfärg:
blå
Hårfärg:
blond
Längd:
165
Civilstatus:
rätt så mycket upptagen :D
Höger eller vänsterhänt:
högerhänt
Stjärntecken:
lejon
Kär:
oh yes

STEG 2
Skor som du bar idag:
vita puma sneakers
Dina svagheter:
mjölkallergiker, bli lätt hysterisk/orolig/gråtig/stressad Rädsla: jag är rädd för allt
Målsättning:
bli världens bästa Roxanne

STEG 3
Första tanke när du vaknade:
är klockan redan fem?
Sista tanke innan du somnade:
jag kommer aldrig att somna
STEG 4
Pepsi eller CocaCola:
cocacola
BurgerKing eller McDonalds:
Burger King
Adidas eller Nike:
Adidas
Choklad eller Vanilj:
vanilj ljus & lotion men choklad glass

STEG 5
Svär du:
jag försöker sluta
Sjunger du:
till mina vänner och familjs förskräck ? JA!
Duschar du:
njaa?brukar bli  bidén när jag kommer ihåg
Gillar du skolan:
den ja går i nu ja!
Tror du på dig själv:
mjodå
Kommer du överens med din mamma:
ja
Kommer du överens med din pappa:
ja


STEG 6
Har du under den senaste månaden....

Druckit alkohol: Ja
Rökt: NejShoppat: Ja
Bakat: Nej
Stulit något: nej?jag gav faktiskt tillbaka shirlaee hennes tröja

STEG 7
Har du någonsin....

Däckat eller varit jättefull: HAHAHA jag skäms över att säga det, men jag har varit FjÅrTiZzZ
Blivit kallad hora: HAHA jaa, sen höll den tjejen på att bli nerslagen av Jonas och hens kompis :P
Blivit nerslagen: Nej, jag lyckas undvika det i största möjliga mån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0