calleth you, commeth I

jag blir alltid helt pirrig i magen och glad när jag hör den låten, jag tänker alltid på dom gångerna jag har sett the ark live och dom kör den med allsång och allt - UNDERBART.

en annan underbar grej är att jag precis har varit på gymmet, det blev iofs bara 30 minuter på löpbandet pga. tidsbrist från min chaffis sida (dvs. jonas). men ändock blev det en hel del med förbränning - GUTT.
(jag sprang till kents nya skiva, det gick faktist jätte bra jag fick givetvis hoppa över några låtar, men men)

Igår sålde jag biljetter till nyårsgalan, det var först gången jag gjorde det och de som vet hur mina nerver är kan först att jag var lite nervös, men eftersom att jag älskar allt sånt så tyckte jag att det var jätte kul och de två timmarna jag satt där och ryckte av biljetter icg räknade gick super fort!

jag skar mig jätte djups i fingret i skolan idag! Mina nycklar låg i mitt frisörbälte (som har tre fack) och när jag stoppade ner handen där för att ta upp dom letar jag runt lite och de låg inte där de brukar, så jag fammla runt där lite medans jag stressar runt i salongen. Då helt plötsligt känner jag metallen och jag tar ett stadigt grepp om - vad annars - än RAKBLADET PÅ KNIVEN!!! det var inte så att det bara blev ett litet skrapsår, nejdå, jag TRYCKTE in fingret i rakbladet. det slutade verkligen inte att blöda, jag fick byta bort min kund för jag kunde verkligen inte rulla permanent med ett finger som pulserade värra än jag vet inte vad..


Nä, nu ska jag ladda mp3:n inför morgondagens träning sen ska jag lägga mig och läsa lite, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0