lussekatter

just nu är den första satsen lussekatter i ungnen och om en liten stund kommer jonas hit och så ska jag färja och klippa honom. Han får ju vara fin inför julbordet han ska på imorgon med jobb.

Idag hade jag bara en kund, en tunnhårig dam som fick en kort page med lite etager i, hon var en mycket märklig dam...
En tjej i min klass klippte hennes dotter och direkt efter hon var färdigklipps och stylad tog hon upp två rader med löshår och bad henne sätta in dom, ehh...ok?! Dom blev iaf isatta (det såg mycekt skumt ut, 45cm trälsar precis under en uppklipps etage som var sådär 35 cm kortare...aja man får ju göra som man vill....

Nu ska jag gå o fläta Zandrina inför hennes lucia tåg imorgon och sen ska jag kolla lite i Elle tidningen som jag fick av mormor igår :)

förresten är Shiralee på sin första lussevaka...undra hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0