balett

idag var det första balett träningen sen förra terminen och det gick väl inte precis som jag hade hoppats...jag mjukade i fredags för att jag inte skulle vara allt för stel idag, men jag lyckades med att mjuka så mycekt så att jag antagligen har fått en lite bristning i knävecks/vad muskeln vilket gör att jag inte har stödja på benet när det är rakt. men med mängder av linement och benvärmare gick det att ta sig igenom passet ändå (hur bra är ju en annan femma). nu efteråt känns det inte bra alls i benet så jag får se hur jag gör med baletten imorgon, får kanske skippa den.

imorgon ska jag få ett samtal från rektorn på skolan för att vi ska bestämma en dag och tid som jag kan komma o titta på skolan o så och jag är svin nervös inför det, tänk om jag inte förstår vad han säger?

aja, nu ska jag värma en vetekudde och lägga på mitt ben, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0