i brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jonas kliade mig på ryggen innan vi somande :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? kollade på MTV Made, en basketspelare som ville bli balletdansör
Det sista du sa högt? jaaa, eller hur
Det senaste någon sa till dig: man vill du veta om han fortsatte
Vad har du druckit idag? vatten och transbärs juice

Vad var det senaste du åt? nån röra med pasta som mamma hade gjort
Vad var det senaste du köpte i klädväg? vita typ puma skor
Vad är det för färg på din ytterdörr? röd
Vad är det för väder hos dig nu?soligt
Godaste glassmaken? äpple sorben jag åt i italien
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Sover du tungt? det varierar mycket
Drömmer du mardrömmar? ja 
Trivs du med ditt jobb?
  nej
Favoritklädsel? munktröja, jeans, sneakers
Favoritlåt just nu? this is why im hot HAHAHA
Vad ser du om du tittar till höger? en strand och palmer
Vad gör dig glad just nu? melon tuggummi
Vad ska du göra härnäst? hmm..ut o gå tror jag
Höger eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? rätt glad med lite gnällighets faktor i
Favoritgodis? något med cocos kanske
Kläder just nu? trikåer och två linnen
Sommarplaner? chilla i tre veckor till, sen dansa balett i två vecko och sen börjar skolan
Hur många kuddar sover du med? jag har fyra i sängen, men jag sover på en (ibland ingen)
Spelar du något instrument? nope
Morgon eller nattmänniska? morgon...fast nattmänniska på loven
Vad är viktigast för dig? familjen, ha kul
Snarkar du? nästan inte alls längre
Stjärntecken? lejon
Äckligaste insekten? sniglar och andra slämmiga
Stökigt eller välstädat? välstädat
Längtar du mest efter just nu? att min huvudvärk försvinner och att mina benhinnor blir bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0