intressklubben antecknar

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
varför?
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
ca 200 skulle jag tro
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest
4. Favoritplanet?
saturnus kanske
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
mamma
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
elden med winnerbäck, den har jag haft läänge nu
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
bh, två linnen och en munkjacka
8. Sätter du etiketter på dig själv?
yea
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
jag har inga skor på mig nu, annars är det nike
10. Ett ljust eller mörkt rum?
ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt?
satt vid datorn och pratade med jonas
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Du har nu under 25kr på ditt saldo...
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
malmö
14. Vilket uttryck använder du mest?
ehh jag vet inte (jonas säger att jag är väldens veligaste människa)
15. Till vem sa du "jag älskar dig" till sist?
jonas the man
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
jonas HAHAHA
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
kaffe om det räknas som en drog, annars ingen
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
keine
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
öhhh jag vet inte 16-18 nån gång skulle jag tro
20. Din värsta fiende?
for me to know nd you to fins out
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
nått felmeddelande, min dator håller nog på o krasha
22. Vad var det senaste du sa till någon?
hejdå (till mormor och gabriel)
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar lätt, jag ahr höjdskräck
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
absolut
25. Senaste låten du lyssnade på?
varje litet steg med lasse lindh



idag när jonas och jag var i stan vad det mycket kändis tätt, inne på combination såg vi idol-markus och sen när vi fikade gick sven wolter förbi (sen sa joans att hansåg jocke berg med men ja..).
jag har nog världens otur när jag äntligen har fått tummarna loss och ska köpa nya skor (mina benhinnor hatar mig för tillfället pga. mina dåliga skor), när jag äntligen hittar några jag till ha ( som sagt är jag otroligt velig) så finns dom inte i min storlek. stackars mig.

btw har jag ont i huvudet också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0