jag saknar dig lina!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaa?vi bor ihop denna veckan, lite svårt att inte prata då ;D

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Jaa

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Säkert alla som finns + en massa andra

4. Vad åt du senast?
En antibiotika

5. Har du fått någon komplimang idag?
Öhh..nej

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej

7. Är du polare med grannarna?
Nej

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska, tyska och hemmagjord danska+norska :P

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.

10. Senaste piercingen?
räknas öronen? Isåfall andra i vänster och tredje i höger
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår, fram och tillbaka från Ullared

12. Gay?
I think you know?

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Pass

14. Har du äggat någon?
Jag tror faktiskt inte det, och även om jag har, så har jag inte träffat personen ifråga ? så bra är jag på att kasta

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nope

17. Har du varit på stranden?
Jaaaaadååå

18. Har du haft en stalker?
Hahah nej

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Christina, Mats, Danielle

20. Hur bra är din syn?
Med glasögon alt. Linser väldigt bra. Utan hjälpmedel ? nästintill blind

21. Har du varit på ett party?
Ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jaadå, om jag vore i en bur haha

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Ha så kul

24. Har du varit utomlands?
Ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har bara varit på ett så..

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jaa?men det hade nog berott på orsaken

28. Var är dina syskon just nu?
en är hos grannen, en ute och cyklar, en sitter vid datorn och en sover eller är ute o kör moped

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Inatt drömde jag att jag gick på Bladins igen, fast Bladins var i en lägenhet varvat med att det var bakom en scen, i kulisserna. Jag hade tappat bort min skinn jacka och en röd sweatshirt och medans jag letade sprang Britta och Inger runt och gjorde vid sig för en dubbel dejt med några rörmokare eller nått?svin skummt (jag skyller på febern)

30. Vem ringde dig senast?
Vårdcentralen

31. Vilken tid gick du upp imorse?
nio-halv tio

32. Vad ska du göra i helgen?
Vet inte än
33. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
?Hey sexy! Världens segaste person här. Åker till Barcelona nu i fem dagar men när jag kommer hem ska du och jag ha en dejt! Btw, fortfarande ospräckt. Saknar dig!?

34. När var du riktigt sjuk senast?
Idag, urinvägsinfektion

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
har nog aldrig tagit på en kändis

36. Vad finns i din bakficka?
Inget

37. Har du färglinser?
Nope

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar

40. Vad ska du göra efter det här?
Äta

41. Har du solglasögon?
Ja

42. Är skägg sexigt?
Att titta på = yeah! Att mysa med = NOOO

43. Vilka länder tycker du är mest intressanta för tillfället?
Danmark

44. Hur många språk talar du?
Svenska och engelsak flytande, tyska borde jag kunna (läste det i sex år) men tyvärr. Un peu Franska

45. Hur bor du helst, i hus eller i lägenhet?
Bor i hus nu- och jag gillar´t för det mesta. Men i sinom tid vill jag har lägenhet

46. Skickar du MMS?
nåågon gång

47. Vilka ord tycker du är vackrast än så länge?
Fan, nu borde Lina vara här. Hon är king (eller queen) på sånt här

48. Om du fick välja ett annat födelseår än ditt eget, vilket hade du valt?
varför skulle jag vilja ha ett annat?

49. Tonic eller juice?
mjaaaa?..

50. Hur kände du dig när du gjorde den här listan?
trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0