nice

jag har börjat tycka att det är tråkigt att skriva blogg, så här kommer det inte finnas något underhållande att läsa ett tag framöver.

i tisdags kom jonas hem och som den snälla flickvän jag är åkte jag in till malmö för att överraska honom. men så klart så ska han, just idag, den första gången på elva månader, vara föresnad, så där stod jag och snackade med aluma försäljare i 45 minuter haha.

på onsdagen och torsdagen slappade vi bara, och ja skrev mina trafik prov. deadlinen vad torsdagen så jg var inte en minut för tidig.

på fredagen var jag hos optikern och beställde nya glasögon, hade vattenkrig med zami och var på student fest hos oskar. mycket mycket trevligt.

på lördagen steg jag upp tidigt för att åka in till lund och göra mitt camebridge prov, listening and speaking delarna. när jag kom hem -lökig efter att ha suttit i ett varmt klassrum - gick jag till jonas och efter att ha legat i hans trädgård men kommit fram till att det var alldeled för varm, åkte vi till stranden och avnjöt åretd första dopp samt solning på stranden. helt sjukt, vi var där mellan fem och sju eller nått och det var 21 grader i vattnet, hur varm som helt i luften och bara allmänt mys.

idag söndag åkte mamma, jonas, jag, zami och dexter till playan och glassade, efter det tog jag det bara lungt och va lite med jonas. nu har han åkt till halmstad, den näst sista gången för alltid :D om 11 dagar muckar han :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0