nu äre slut

skolavslutning idag, sådär två veckor efter studenten. det var mysigt. efteråt åkte lina och jag upp till stan för att förtära lite thai mat. mycket gott. vi såg även landsmän :P.
efter det gick vi runt lite in der Stadt, provade bikini och så men vik om fram till att vi har förstora behag för att bära de bikinisarna som görs nuförtiden, vi får bli naturister helt enkelt.
Efter ett tag övergav vi varandra eftersom att Lina skulle till frisören ochskaffa fetinge lugg (jag väntar fortfarande på resultatet schnäckan) och jag skulle hämta mina glasögon. Yes, thats right, jag har nu bestämmt mig för att varva mitt linsbärande med glasögon, d e najs.

till lina- btw så saknar jag bloggning ffrån dig- skärpning va!

idag kommer jonas hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0