120min

i eftermiddag ska jag ha 120min data kunskap. annars brukar det vara 90min pass, och jag bruakr vilja karva mig själv efter si sådär en kvart. hur ska detta gå? 

aja, en sak som får mig på bra humör ät att det är studentmöta idag och viktiga beslut ska tas. ja, alltså det är inte själv studentmötet som gör mig glad för vi kommer sällan fram till något eftersom att vissa som aldrig är där annars kommer och delegerar och betämmer. nää det som är kul med det är att det är ett bevis på att det snart snart snart är slut på skolan!!!

btw så verkar livet efter studenten fixa sig galet bra. jag har ett jobb helt klirrat och klart, ett som med (nästan) all säkerhet kommer bli av och ett som jag hoppas blir av. im gonna be a workin´ woman

på tal om kishti tomita (det engelska på slutet av förra meningen) och saker man stör sig på så var ebba von sydow med på room service igår. nu hatar jag henne ännu mer. hur kan man vara så löjlig och vägra ta på sig ett par snickar byxor i tv? och sen ta med två snicakre ut o handla dyra kläder som dom ska jobba i. man kan ju fråga hur hög iq:n är hos den fiskpinnen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0