5 dagar kvar

denna helgen har bestått till nästantinll 100%  av städning och renovering av vårt hus (som varenda helg dom senaste månaderna). igår var mamma och jag på IKEA och köpte tio salladskålar, tio par salladsbestick, och en fruktansvärd massa andra grejor. studenten närmar sig, så fruktansvärt fort så det är helt sjukt.

imorgon ska jag vara i skolan kl. 14:00 för att bestämma vad jag vill äta på studentlunchen, därefter är det projekt vernissage av våra projekt arbeten (som inte en jävel är intresserade av) och sista på denna dag står det brännbolls turnering mot lärarna.
innan jag åker till skolan imorgon så tänkte jag gå en rejäl promenad alt. springa (jag ska smöra för benhinnorna ikväll) så att jag känner mig lite duktig och nyttig iaf med tanke på de diverse onyttigheterna jag kommer stoppa i mig de närmaste dagarna.


(hoppas att du har det bra på slutövningen älskling lycka till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0