Degas

när gick till skolan idag så började det ösregna, men envis som jag är stannade jag inte vid någion buss hållplats och tog bussen, utan fortsatte att gå. det var inte så farligt tack vare min regn jacka :P
jag brukar klaga på att jag inte har någon självdisceplin, så nu tänkte jag skaffadet och forstätta gå till skolan varje dag från tåget och tillbaka till tåget igen från skolan, och inte bara när det är fint väder.

iaf. när jag kom till skolan vid åtta så hade jag inga lektioner pga. så många hade nationella prov i matte C så från halv nio till ett tiden så har jag hållt på med mitt bild arbete om Edgar Degas och hans balett bilder och jag är snart klar nu :) skönt som in i!

nu ska jag börja hålla på med mitt idrottsarbete som jag ska ha redovisning om på fredag, men först ska jag upp o koka vatten till mitt thé. (jag börjar överge kaffe för thé nu :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0