i loved you first

  • Idrottsredovisning
  • Religion projekt
  • Art project
  • Psychology home assignment
  • Franska muntligt prov
  • History assignement
  • Data prov
  • Trafik prov

  • nu har jag gjort psykologin, ska lämna in det imorgon och imorgon ska jag även göra det muntliga fransk provet trots att det kommer gå rätt ner i backen pga för lite pluggningen...men ffs, det är ju bara 11 dagar till jag tar studenten, vem i hela världen pallar plugga nu, seriöst?

    idag har jag varit en fruktansvärt bra dotter och städat ut alla skåp i hela köket och hela vårt walk in skafferi ( om du har varit hemma hos mig vet d hur mycket jobb det är) och inet nog med det, sen städade jag och rensade ut alla skåp i det stora badrummet med OCH medicin skåpet/lådorna.

    nu har jag druckit för mycket kaffe igen så jag kan lika bra ta ett par omgångar med ab-slidern (den förbannade saken funkar ju inte - eller så ger jag upp för lätt, för i mina muskler finnes ingen värk sen igår) och sen bädda ner mig i min säng med mina älskade fransk böcker tills je suis fatigue ( ag skyller på stavningsvårigheter).

    godnatt


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0