lärarmiddagen

igår var det dags för den årliga lärarmiddagen på bladsin, och denna gången för studenter -07.
det var jätte kul, sjukt fina tal och så.lite finsamt när min mentor skulle berätta för alla om när jag frågade honom, (i en debatt om kött, jag var köttätade och han var vegetarian) om han trodde på safe sex (eftesom att det kan finnas animaliska produkter i kondomer) och sen typ en nanosekund efter det kom jag på vadjag har sagt, fick panik ch la till - nää uppenbarligen inte. Leslie (läraren) fortsatte med att , uppenbligen så visse jag allt om det här med kondomer och hade gjort min läxa bla bla.. men det var kul iaf.

sen så hade då vår klass re sketcher att framföra, en med karin och leslie som i ettanvar mentorer till vår klassoch i trean fic kde ett barn tillsammans..hrmm..så detta gjorde vi en sketch om, sen så gjrode vi en om frdrik (historie läraren) när kalle fick frågan avr hans land som han ahde ett projekt om låg..han hade ingen aning ( man måste ha varit där). och sist gjorde vi en omdavid (religion och psykologi läraren) om att vi tror att han har dödat folk och så, denna avslutas med att spike kommer in i rummet, i kalsongen och cape med ett svärd i handen och skriker "THIS. IS. SPARTAAAAA!!!". 
allt var världigt internt, och åtminstonne jag tyckte att det var väldigt roligt.
 

BARA ÅTTA, 8, EIGHT, HUIT DAGAR KVAAAAAAAR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0