lista

Jag är: ledsen, trött och besviken
Jag sover: olika
Jag blir glad av: sol, jonas, min familj, vänner och när jag har självdisciplin
Vem kramade du senast?: mamma
Vad sa du senast?: jag går ner o pluggar
Gröna eller röda äpplen: det har alltid varit gröna innan, men riktigt röda, hårda gillas också
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: ingen, jag håller det inom mig tills jonas drar det ur mig
Vad skulle du behöva nu: en jonas och självdisciplin
Vad har du just nu?: thé att dricka och religion, bild och idrott att skriva 
Har du snygga skor? : nej
Vilken tid gick du upp idag: kl 6
Vad var det första du sa i morse?: godmorgon mamma
Har du sovit i din egna säng inatt?: ja
Har någon annan sovit i din säng inatt?: nej
Vad såg du senast på tv?: outiders
Kan du spela fotboll?: nej
Senaste personen du skickade sms till: anna
Senaste personen du fick sms av: anna
Senaste personen som du ringde till: mamma
Senaste personen som ringde dig: mamma
Senaste personen som fick dig att skratta: zandrina kanske
Senaste personen du pussade: jonas
Senaste personen du hörde sjunga: ingen aning, säkert Lina
Senaste personen som fick dig arg: jag är arg på många nu, men egentligen är det mig sjäv jagborde vara arg på
Senaste personen som trampade på din fot: vet inte
Senaste filmen du såg: ingen aning
Senaste låten du lyssnade på: vet inte
Senaste förälsken du var med om: den jag är med om just nu. brogen in my heart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0