skall göra

  • anmäla mig till organdonationsegistret
  • ge blod
  • bli färdig med denna uppsats som jag börjar bli måttligt trött på om hurvida hare krishna är en sekt eller ej. kan nån hjälpa mig? för jag har ingen aning fastän jag har lästa om den i snart tre veckor!


åh, jag orkar verkligen inte sitta och bullshita mig igenom fler sidor! jag vill mycket hellre mysa med jonas och kolla på film! det känns sjukt konstigt att han är hemma, i skurup men att vi inte är med varandra, han är alltså ungefär 50m ifrån mig just nu. i snart 11 månader så har vi, när han har kommit hem från halmstad på helgerna, varit med varandra. men som tur är så kommer han vara hemma hela denna veckan och halva nästa vecka med :D. och efter ondag så kommer jag (förhoppningsvis, men vet aldrig vilka ess baldins har i rockarmen) bara ha några småsaker kvar att göra till skolan.

nää nu kallar hare krishna uppsatsen från helvetet och sen sömn
(btw så kommer jag aldrig kunna somna pga allt thé jag har förtärt under denna kväll) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0