två veckor kvar

idag är det bara två veckor kvar till jag tar studenten. denna minut om två veckor får som sista sina betyd och mössor ochsen springer vi ut för bladins dörrar och kommer aldrig tillbaka (förutom när vi ska tenta upp betygen då kanske..)

idag har jag hunnit med förfärligt mycket, däribland vårdcentralen där jag blev dränerad på blod, så nu väntar jag på att få svar om jag har ännu fler allergier, har diabetes, vitaminbrist eller vad det nu är som är fel på mig. Sen har jag rensat ogräs, varit på posten, på biblioteket, köpt kläder till champagne frukosten och varit och handlat färg.

nu ska jag gå o forstätta måla vardagsrummet alt. fortsätta fixa i trädgården

HAAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0