two down, two too go

  • Idrottsredovisning
  • Religion projekt
  • Art project
  • Psychology home assignment
  • Franska muntligt prov
  • History assignment
  • Data prov
  • Trafik prov

  • fett nice att har betat av det mesta och att det ända som återstår av min tid efterskolan som komemr gå till skolarabete är den jag lägger ner ikväll för att försöka klara data provet imorgon och den tiden jag kommerl ägga på att åtminstonne klara proven för att få G i trafik kunskap.

    jag har fortfarande inga skor till vara sig lärarmiddagen eller studenten-lite lätt panik!

    nää nu ska jag plocka fram data boken och plugga tills jag somnar

    btw tar jag studenten om 10 dagar och jonas muckar om 1 månad

    image3
    hey vilket vackert par!
    (och du jonas...jag älskar dig)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0