two down

  • Idrottsredovisning
  • Religion projekt
  • Art project
  • Psychology home assignment
  • Franska muntligt prov
  • History assignement
  • Data prov
  • Trafik prov

  • jag hare preci gjort färdigt både mitt bild projekt och min religion uppsats, kanske inte det bästa jag har producerat i mitt liv men jag orkar bara inte mer.
    kul att vi idag fick reda på ( en dag innan deadline) att deadlinene till religionen är upflyttad till nästa onsdag istället, ni kunde inte meddelat mig detta innan jag fick magsår?!
    hursomhelts, jag gjorde färdigt den nu så jag har tid under min LEDIGhet att göra något av dom andra fem grejerna att göra...

    förresten måset jag pyssla ihop inbjudningarna också...mamma lät mig inet börja med dom precis efter jul som jag ville, oc hse nu hur det har blivit, jag sitter här 17 DAGAR (WOOHOOO :D:D:D) innan studenten och inte en jävel är bjuden! (joo men inte on paper).

    nu ska jag gitta, tjarå!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0