fredag

Dagens humör: GLAD:D för kent biljetten har kommit
Dagens kropp: den gammla vanliga eländiga
Dagens frisyr: knut i mitt för korta hår och fet lugg
Dagens smink: the usual vardags smink
Dagens klädsel: svart o grå randig tunika, svarta legging, svart scarfs
Dagens planer: dricka kaffe väääldigt snart och sen gå på opera
Dagens materiella vill ha: maaaassor av nya kläder och en avslutningsbiljett på kent turnen i vår i malmö. (om nån vill köpa en biljett till mig så släpps dom imorgon)
Dagens längtan: efter mary-kates garderob och utseende
Dagens fundering: varför tycker de flesta att ashley är snyggare än mary-kate?
Dagens beroende: olsen tvillingarna
Dagens tråkigaste: mitt hår!!! jag vill ha lååååångt och friskt hår
Dagens mat: har blivit knäckebröd än så länge. och lite yoghurt
Dagens låt: LDS, någon?


jaa jag har blivit beroende av olsen tvillingarna, jag kollar just nu igenom hela internet efter bilder på dem och deras svin coola stil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0