onsdag

träninge ngår frammåt nu, äntligen. Jag tränade både i måndags och igår, det blev kondition och mage o lite rygg i måndags och igår blev det kondition och armar. det känns jätte skönt att jag har tagit mig i kragen och börjat träna igen, just nu saknar jag bara dansen och gymnatiken jätte mycket...det är i princip det ända som är dåligt med skolan, att jag inte hinner dansa och träna gymnastik (det och att jag inte hinner jobba...). Men men, sju månader kvar sen kan jag förhoppningsvis börja igen. Fast det förståss, att börja dansa eller träna gymnastik igen när man nästa bär 20 låter kanske inte så lockande...

Jag får se hur det blir, jag funderar iaf på om jag sak börja på body pump eller core ellern ågot sånt...det är ju lite mer koreografi då ju...kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0