ont i halsen

usch, jag har börjat få ont i halsen och mamma tycker att jag ser blek och trött ut, hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. pga. att mamma inte tyckte att jag såg frisk ut så fick jag inte lov att träna för henne idag, vilket var jätte tråkigt iom att jag hade sett fram emot att börja träna hårt nu igen...förebyggande inför jul o nyår haha

vad har hänt annars i mitt liv då?
förra helgen var det 20års fest hos gustav, mycket roligt!
denna helgen var det tjej chill hemma hos Lina med singstar, "jag har aldrig" och en massa annat roligt, sen blev det utgång och en massa dans på skeppsbron och sen en promenix hem klockan tre på natten med lina; sjuka som vi är.. 

vad mer? joo jonas ska flytta hemifrån, han får lägenheten nästa helg :D

just det, jag har godisförbud fram till jul (har jag själv bestämmt). förr hade jag en sån jäkla självdiciplin men nu vet jag inte vad som har hänt med mig, det ända jag vet är att jag ska ta tillbaka kontrollen över den och bli nyttig igen :)

Nää, nu ska jag gå o lägga mig och förhoppningsvis vakna utan halsont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0