je

Ditt namn: Roxanne            
Spelar du något instrument: Gurka
Vem är snyggast: katherine moenning
Vem vet mest om dig: Jonas
Vad vill du ha just nu: Sommarsomfan
Vilka sjukdomar har du: gonorré, klamydia, herpes, syflis och en släng av HIV
Fobier: jag har nog inga fobier nu när jag tänker efter...
Känner du en snygg kille: Om jag gör? Jag känner bara snygga människor
Har du körkort: HAHA, dagens
Åsikt om jultomten: Drygt och varmt att klä ut sig varje år
Vill du gifta dig: Jaoo
Skolväska just nu: En grön Adidas (jääättefin) och en svart friis & co när jag har mycket grejor med mig
Har du glasögon: Ja, som får turas om att bli använda med mina linser
Hur ser din plånbok ut: Den är i rött skinn och fin.
Favorittv-program: jag kollar inte på något speciellt tv program
När ska du festa nästa gång: när det bjuds på dans!
Vad köpte du senast: Tugummi
Hur mycket pengar har du: jag vet inte, antingen fett med pengar som jag ska spendera i london eller typ 70 spänn

Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Roxanne
Senast kramat: Jonas
Vem sov du hos senast: Jonas
Stjärntecken: I wanna be ion, like a Lion, in Sion
Kroppsform: Rektangulär, nä fan vad tråkigt svar, jag vet inte, inte bra iaf.
Varm favoritdricka: Te eller svart kaffe
Säger ofta: "amen åh...", "aj mina benhinnor" och "Jonas, sluta!"
Saknar du någon: JAA! Det är som o fråga om Jimmy Jansson är bög...
Du fikade senast: ööhääm det var ett tag sen, i dont know. Lina, ska vi ta en fika näst nästa helg?
Hur känner du dig nu: lite små ångestig eftersom att jag inte har något att göra...
Kan du laga mat: Jarå
Vad tycker du om fötter: Rätt likgiltig om dom är rena och välskötta, jag får klökningar om dom inte är det men i love bruna sommar fötter ihhh <3
Är du smart: Enligt mig, så jaa (inom sånt jag är intresserad av) men människorna i min omgivning hade nog velat diskutera denna fråga vidare...
Snarkar du: Inte nu längre....tror jag (eller så har Jonas börjat somna innan min på kvällarna)
Är du aktiv i skolan: oh yes, danskarna loves me!
Har du homofobi: NEEEEJ, min största önskan är o ha en bög bästa kompis!! Nää men allvarligt så är jag själv bög
När och varför grät du senast: Igår när Jonas klämde mina fingrar i hans byrålåda för att jag inte fick titta där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0