tillbaka till samtiden

ok, nu harjag lyssnar in mig på kent nya skiva, och jag måste faktisk säga att de har lyckats än en gång.
Jag blev inte övertygad de först gångerna jag lyssnade på den, den hade ingen låt som chockade mig, drog ut mitt hjärta och vred om det samtidigt som det gav den kärlek (whaaat?) som mannen i den vita hatten, men den är ändå bra!

jag har hittat min favorit mening på skivan. det är i LSD, någon? - ingen på vägarna, bara döda grävlingar.  det låter så mysigt och dansbandsaktigt så jag bara älskar det!!!

nää nu ska jag gå o packa för imorgon efter skolan bär det av till lalandia


JAG VILL HA BILJETTER!!!!
ÄR DET NÅGON SOM VILL SÄLJA BILJETTER TILL MIG?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0