tree days to go

ok, nu var det myyycket länge sen jag skrev!

detta har hänt:
-min dator har lagt av och blivit lagad av min man
-jag har ett antal teoretiska och praktiska prov i skolan
-jag hade mitt första praktiska klipp prov med matilda som modell i fredags, and i did it :D
-på torsdag åker jag till london :D
-jag har behövt visa legg!!!(första gången, med undantag för när jag röstade, och jag blev så glad att jag tackade dörrvakten och han svarade med "men det är bara för att du ser så ung ut, det är en komplimang", ok!)
-jag hade blivit besviken på en viss backstabber, tack snäckan!(tjej snack är precis vad det låter som TJEJsnack, snack som en kvinna anförtror en annan kvinna men som visst blir allmänt skvaller, mycket trevligt...) 
-skaffat nytt pass, och på detta ser jag inte ut som en hög,bakfull groupi till rhcp

jag måste bara berätta om min goda vän viktoria, som är en mycket vacker kvinna som alltid (under våra tre år tillsammans på gymnasiet) pratade om hennes erövringar och hur hon inte förstod hur man kunde vilja ha en pojkvä, åtminstonne inte för en längre period, typ med än 1½ månad. men nu är det så att just denna kvinna är den första av oss som flyttat ihop med sin karr! och inte vilken karl som helt utan en italienare (nä cj, inte du..).

nej, nu måste jag gå o ch planera vilka muskler jag ska träna på dagens pass. 

Lina, jag ringer dig imorgon istället, eller kanske ikväll när jag kommer hem!

btw
timbaland & one republic - apologize

its a lalleluja moment!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0