allt om kosttillskott

läser jag just nu. Mamma tycker att jag går in för alla nya grejer jag gör för mycket och jag är benägen att hålla med henne om det (efter att Jonas tycker precis likadant). Hon tycker att jag går in för det här med att träna på gym för mycket och tror att det ska sluta med att jag får ortorexi (bara för att jag sa att jag ville ha en digital matvåg).

Förutom att ha ångets inför provet på tisdag har jag målat idag och på så vis tjänat lite stålar, alltit bra att ha, speciellt nu när jag har spanat in två par sjukligt snygga skor som jag vill ha, om jag ahde haft dem, så hade mit liv varit såå mycket bättre. Joo, jag menar allvar, jag har nog sluppit att ha ont i mina fötter/snän och benhinnor hela tiden.

Nu ska jag gå och öva på de 13 punkterna och de 4 klippeformerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0