förkylning+lugg

Halloo!!

Nu börjar äntligen min förkylning som jag ahr haft den senaste veckan att ge med sig, skönt! det betyder att jag kanske till och med får träna för mamma och pappa imorgon eller på lörsdag, hoppas! Jag har inte fått lov att träna på hela veckan (hej, jag är nitton år, inte åtta, även om det är svårt att tro det!) så min kroppsomvandling kommer gå lite långsammare än vanlig. Nästa vecka plannerar jag att träna för fullt (mycket för att ta bort aggressionerna jag kommer ha efter permanent provet på måndag) och då skulle det inte vara helt fel att få magmuskler i stil med gwen;  annars går lite cameron diaz abs också bra ;
(ja, jag har haft mycket tid att leta upp kroppen jag vill ha)

Idag i skolan klippte jag en fet pannlugg! Eller jaa, kanske inte så fet, för jag var lite feg så Ivana och Sarah klippte den lite halv fet så jag kan vänja mig och så på måndag eller tisdag ska vi klippa mer.
ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT TUMMEN UR OCH GJORT DET!!! (hoppas att jonas inte läser detta och att han inte ser nån skillnad, då gör han slut och blir ihop med en luggfri blondin med låååångt hår och stoooora apelsiner som gärna springer runt i hotpants alt. korta jeansshorts och en söt liten topp som visat MYCKET hud.) 

Vi hade hårvask idag och jag vaskade och styla Ivana (hon blev ett bombnedslag, tyvärr glömmde jag kameran, hoppas att hon inte tvättar håret ikväll eller imorgonbitti, så jag kan fotta henne och visa er mina färdigheter) och hon vaskade och stylade mig. Jag fick platt, platt, platt och glansigt hår! i love it och lite pannlugg på det! (nu hatar jag hon som permanentade mgig ännu mer, när jag ser hur enastående jag ser ut i platthår)

Herre jesus vad skönt det är med huvudbottens massage, bara därför ska jag berätta vad de skönaste/bästa grejerna jag vet är ;
- bli kliad på ryggen
-få huvudbottens massagde (helst ska utövaren har långa naglar och vara hårdhänt)
-trycka finnar och pormaskar
-göra listor
-plannera
-bli kliad på armen och nacken av Lina Rehov
(btw behöver min kropp lite love från dig! Ring mig!)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vet du, när jag saknar dig går jag in på bloggen och läser what your up to. Risken är ju att jag framstår som en stalker efter what I am about to say men jag är inne så mycket att den tjejen som bröt sig in hos Brad Pitt och onanerade på hans säng framstår som normal. (Inget ont om att ge sig själv njutning...) Ses nästa helg? Vi hörs!

2007-09-13 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0