JAAAA!!!!

JAG SKA ÅKA TILL LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! torsdagden 11oktober sitter jag på ett flygplan till Londondär jag sak bos min gudmor, vara i hennes salong torsdag-lördag och söndag och måndag ska vi gå på den stora frisörmässan, Salon Internationall och på tisdagen åker jag hem.
Vad kul det ska bli :D:D

det är bara eeeettlitet krux med detta. Och det är; Hur ska jag klara av att flyga till ett annat land själv utan att bli orolig och hysterisk och börja grina?.
Den rationella personen i mig säger att der inte är några problem, det är ju inte så attjag inte kan språket direkt. Me nden hysteriska påminner mig bara om mitt urdåliga lokalisinne, min sjuka lättet för att börja gråta ochmin vanliga otur.

aja, nu ska jag in i duschen efter att jag har mördat mina axlar och bröstmuskler på gymmer idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0