your probably love it if you only dare

Halloj!
nu lyssnar jag på Ola Salo och hans kompanjoner och har precis lagt in mina nyinhandlade kläder i garderoben. Idag var nänligen min man och jag i malmö, han skulle ha skor och jag skulle ha nya träningslinnen, detta hittade vi dock inte, men jag kom inte hem tomhänt för det. Tre linnen blev köpta på Monki (där alla rea varor kostade 40 pix), en ny mascara och en aldelles ljuvlig LdB lotion (det var lite för att jag inte ska sakna min egna ljuvliga LdB FC gÖrL).

Klockan 10 imorse befann jag mig på gymmet (det blev ingen träning igår) och nu såhär i efterhand kan jag tillkännage att det var grymmt skönt att träna på morgonen. Bl.a tränade jag på en trappmaskin i 20 minuter (jag tycker att det var strongt av mig att stå ut i 20 min) där jag brännde över 250 kcal.

Jag måste säga att det är sjukt mycket lättare att hålla motivationen uppe när man kan se hur långt man sprungit, hur mycket man förbrännt ect. Även om jag tycker att det är skönare att springa utomhus (mest är det nog för att då torkar svetten lite, det gör den inte på gym, som jag fick uppleva imorse) så är det lättare inomhus när man har koll. Som ni antagligen vet, så mår jag bäst när jag har koll på allt som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0