kent @ hultan

http://www.youtube.com/watch?v=YWSvsKdNq48  
 
fyy vad mäktigt det var när som var på hultsfred, när barn kören kom in till dom som försvann.

HAHA just det, jag kom precis på att jag hade tappat bort alla under konserten (har jag för mig) men mitt i konfettiregnet träffar jag tove o gustav o tove bara grät o grät o då började jag gråta också o gustav bara flabbade åt oss. HAHA "*snyft* fyyy faaan vad *snyft* som är bäst" haha. lite för mycket av det goda där kanske?!;P
Året innan skrattade jag åt dom som grät när vi såg som i limhamn "gud vad löjligt" hehe.

fy vad jag har blivit nostaligisk...kan ha att göra med att jag både missar winnerbäck i sommar OCH kent och håkan på sofiero slott. jag försöker vara positiv o tänka att det är ju såå många gånger bättre att vara i Tunisien o chilla men just nu känner jag mig lite nere för det... :(

 http://www.youtube.com/watch?v=5xya6MimgzY Lyssna o njuuuuut :D

åhhhhhh jag önskar att du var häär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0