måndag 21

Det blev ingen morgonlöpning, jag råkade ställa klockan på 4:00 istället för 4:30  så när klockan ringde tänkte jag, äsch, jag sover en halvtimme till (eftersom att jag inte somnade förrän närmare halv tolv) men såklart vaknar jag inte förrän klockan fem och hinner inte springa då. DRYGT!!

Efter åtta timmars teori i skolan idag kom jag hem o slappade i solen lite o nu på kvällen gav jag mig ut på en jogging runda. Det var rätt jobbigt tack vare att det blåste rätt rejält där jag sprang men jag pressade mig o orkade springa hela vägen, eller nästan hela vägen, för när jag hade typ 100 meter kvar så kommer jonas körande och kör sakta sakta brevid mig o snackar fastän jag har mp3 i öronen på hög volym, fastän jag ignorerade honom o sa att han skulle köra så slutade han inte så jag blev irriterad o tappade rytmen och flowet så jag hoppade in i bilen o åkte dom sista metrarna hem. När jag kom hem stretchade jag o nu sitter jag här med en stor kom örtteo ska sanrt lägga mig o läsa om hur man "Fixar Perelli kroppen!"



( jag blir 20 om 4 månader, fyy vad gammalt det låter!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0