v. 17

tisdag: skola sen gym, körde ben, mage och axlar + powerwalk 15 minuter på bandet o sen cyklade jag hem, bommarna gick ner precis när jag skulle över så jag tänkte att jag skulle cykla den vägen som vi brukade köra när bommarna går ner framför näsan, det visade sig vara dumt. Motvind, uppförsbacke och redan möra ben efter gymmet = en seg cykeltur! Jag klarade det dock, även om mina ben skakade när jag kom innanför dörren hehe

onsdag: ullared med svärföräldrarna + jonas ingen träning för jag var inte hemma förrän vid halv tio

torsdag: gym på morgonen bröst, mage o rygg blev det, dock inte så mycket bröst för när jag körde bänkpress kändes det som om muskeln höll på o gå av på högersida, men det kändes inget på dom andra övnngrana...skumt!
sen åkte mamma, zami o jag in till ystad o zami tog hål i örat o jag var hos doktorn.

fredag. skola sen åkte jag till salong Mia o blev klippt o färgad av Mia, så nu är jag lite gråhårig:D bild kommer kanske sen. Sen klippte jag Mia, liiiide nervös jag var i början, men sen klippte jag utav bara fasiken. på kvällen blev det Notting Hill o mys med mammi

idag skulle jag egentligen till gymmet men sen försov jag mig lite o sen kom jag på att jag skulle färga min kusin. Så nu har jag slingat Z med bruna slingor - snyggt! jag får se vad det blir för träning idag, förhoppningsvis både ett kondition o ett styrke pass. Gymmet har stängt nu så jag får träna hemma då, men det var längesen jag körde spänning o utthålighets styrka så det skadar ju inte, ett långt stretch pass hade också behövts faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0